~Kapitel 24~

Lily´s perspektiv

Precis när jag låg som skönast, så kände jag en tyngd på min kropp. Och hela jag blev kall och blöt
  • Aah!! Niall bort från mig! Skrek jag och försökte få bort hans kropp från mig. Fast det var en aning svårt eftersom jag låg på mage.
  • Och jag som trodde att du ville att jag skulle vara med dig? Sa Niall och försökte låta sårad.
  • Jo, men inte när du är helt genomblöt! Sa jag och Niall l sig brevid mig på sanden istället.
  • Becca hänger du med och badar? Frågade Harry henne.
  • Nej.... det är så kallt! Sa becca och vände sig om.
  • Okej  killar på 3? 1...2....3 Sa dem och tog tag i beccas armar och ben. Och om jag kände henner rätt, så skulle hon skrika och försöka ta sig loss. eftersom hon är hur kittlig som helst.
  • NEJ! släpp ner mig, Lily hjälp mig! Hörde man Becca skrika vid vattnet. Sen så slängde killarna i henne i vattnet. och strax efter så hoppade killarna också i. Men jag och Niall stannade på stranden.
  • Så vad pratade du och Becca om? när vi var och badade. Frågade Niall och kollade på mig med sitt urgulliga leende. Och sin underbara irländska accent.
  • Lite om dig! Sa jag och skrattade.
  • Okej om harry också, om du så gärna ville veta. Du är så nyfiken av dig! Sa jag till han och sen så flätades våra fingrar ihop.
  • Jag är inte nyfiken, det är bara det att Harry pratade om Becca konstant när ni hade gått upp. Sa han och drog bort lite hår från min ansikte.
  • Men vad pratade ni om igentligen? Frågade jag nyfiket Niall, för jag ville verkligen veta. Även fast det säkert inte angick mig
  • Inget speciellt. Om Becca tror jag..? Sa han, och jag fattade att han döljde något. Men just nu orkade jag inte fråga. Jag ville bara mysa med min kille på stranden just nu.
  • Tror du att Harry gillar Becca? Frågade jag och kollade på dem i vattnet.
  • Jag tror det, men jag vet inte säkert. Men en sak jag vet säkert,är att jag älskar dig Lily! Sa han och kysste mig. Just nu älskade jag mitt liv, det kunde inte bli bättre än såhär. Sen så gav jag honom en kyss tillbaka och han smekte min kind.
  • Oj oj oj... Sa Niall och kollade bort mot vattnet.
Niall´s perspektiv

Jag kollade bort mot dem i vattnet och såg Harry komma upp med Becca på ryggen. Fast hon såg inte ut att vara så glad. Och när dem kom närmare så såg jag att hela hennes ben var fullt av blod.
  • Gud vad har hänt? Frågade Lily dem chockat.
  • otur antar jag! Sa Becca och skrattade.
  • skratta inte! Jag gjorde dig illa, och du bara skrattar... Sa Harry allvarligt.
  • men det var bara en olyckshändelse. och jag har bara fått ett litet sår. Sa Becca
  • Vi måste gå och fråga om plåster eller något! Sa jag
  • Behövs inte, sa Lily och tog fram ur sin strandväska hon hade med sig.
  • Becca brukar göra illa sig + att jag alltid har sånt med mig, Sa Lily och skrattade.
  • Gud vad jag är hungrig. sa jag och höll mig för magen.
  • Okey Niall, vi kan gå till kiosken och köpa något. Sa Lily och kysste mig.
  • Nej, vi åker hem istället! Utbrast Louis som nu hade kommit upp ur vattnet med dem andra.
  • okej, bara om vi äter något gott. Sa Harry, och vi andra skrattade.
  • Eftersom Lily och Becca förlorade på volleybollen så tycker jag att dem borde få laga maten! Sa Liam och log hånfullt.
  • Nej!! vi suger på att laga mat...Sa både Lily och Becca samtidigt. Och sen så kramade jag henne bakifrån och lutade min haka på hennes axel. Och jag pussade henne ett antal gånger på halsen, innan hon vände sig om oh kysste mig på munnen.
  • Jaja, men då är det inte vårat fel om ni måste beställa hem mat sen! Sa Becca och sen så kysste Harry henne på huvudet.
Lily´s perspektiv
Vi packade ihop våra saker och åkte hem. Och eftersom Niall bor störst så gick vi in till han.
När jag klev in genom dörren in till han så slogs en parfym doft mot mitt ansikte, Niall´s parfym luktade underbar. Jag älskade verkligen den.
När killarna gick ut i vardags rummet, så gick jag och Becca in till köket och fixade.
Men när vi kollade i Niall´s kylskåp var det helt tomt. Det fanns bara lite ost och smör där.
  • Niall, det är ju helt tomt i ditt kylskåp! Sa jag men fick inget svar.
  • Hallå killar? varför svarar ni inte? frågade jag och började gå oroligt mot vardagsrummet.
  • Varför är ni så tysta? frågade jag Louis och Liam som fortfarande inte svarade.
  • nehe skit i att svara då! Vart är Harry Zayn och Niall då?
  • Harry är på toa, och Niall är i sitt sovrum Och zayn vet jag faktist inte... Överraska Niall om du vill. Sa louis och vickade på ögonbrynet.
  • Vad gör han där? frågade jag Liam, men han bara höjde på ögonbrynet och log
Så jag gick in till Niall och såg han ligga i sängen. Men det ända man såg var hans mun.
Jag frågade han varför han var här helt själv. Men han svarade inte, så jag antog att han somnat. Så jag satte mig brevid honom i sängen.
"jaja, jag går ner till dem andra" sa jag till han och kysste honom på munnen. Och precis när jag vände mig om för att gå ut från rummet... Så såg jag Niall stå i dörren...
oopsi, vem tror ni låg under täcket?

kommentera kommentera! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha!! oh nej!! vem var det nu hon kysste!!?? XD

2011-12-10 @ 23:00:00
Postat av: Anonym

Det är säker Zayn eftersom de inte visste vart han var hahah...:P

2011-12-10 @ 23:29:18
Postat av: Anonym

mer!!

2011-12-11 @ 01:11:10
Postat av: Jessica

Gud så bra! är jätte nyfiken ;S

2011-12-11 @ 08:32:16
Postat av: Jessica

Gud så bra! är jätte nyfiken ;S

2011-12-11 @ 08:32:24
Postat av: Sofia

GRYYYYYYYYM

2011-12-11 @ 15:30:55
URL: http://directionstorys.blogg.se/
Postat av: sofiaaa

MEEEEEEEEEEEER! ;D

2011-12-11 @ 18:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu