~Kapitel 30~

  • Det där har jag saknat. Sa hon efter kyssen och sen så gav jag henne en till kyss. Men vi avbröts av att någon harklade sig, och när jag kollade bak såg jag Zayn stå där.
  • Kommer ni eller? Frågade Zayn och höjde på ena ögonbrynet samtidigt som han kollade på mig och log.
  • Såklart! Sa Lily och hoppade ner från bordet. Sen så gick jag in till dem andra med Lily på ryggen. Becca och Harry satt i soffan och höll på, och dem andra i andra delen av soffan. Så jag och Lily kröp ner i fotöljen. Och nu var allt som vanligt igen. Hennes kind var lutad mot min arm, och efter ett tag hade vi alla somnat.


Lily´s perpektiv

Jag vaknade upp och såg att klockan var 1. Så jag ställde mig försiktigt upp för att inte väcka Niall. Jag bestämde mig för att väcka dem andra. Eftersom Zayn och Liam säkert skulle få nackspärr om dem fortsatte ligga sådär + att vi behövde fixa alla sängar åt oss.  Så jag andades in så mycket luft jag kunde i lungorna och började skrika.

  • Hjälp en råtta!!! Skrek jag och hoppade, och alla vaknade på en sekund och såg förskräckt på mig. Och Harry skrek som en tjej när jag sa att den var vid han.
  • Vart är den? Skrek han och satt som förstenad..
  • Det fanns ingen råtta. Sa jag glatt
  • Jag ville bara använda mig av Louis metod, den funkar riktigt bra faktist. Och sen så skrattade vi alla åt Harrys tjej skrik. Sen så fixade vi med sängarna och allt. Och jag somnade brevid Niall i gästrummet på direkten.
Dagen efter

Jag vaknade upp och hörde att några att dem andra var uppe. Och kände sedan något på mitt ena bröst och såg Nialls hand där. Asså killar... Tänkte jag för mig själv och började skratta. Och då vaknade Niall upp, och märkte vart han hade handen.

  • Oj förlåt! Sa han generat och tog bort handen.
  • Är du verkligen det? Frågade jag och höjde på ena ögonbrynet. och började småskratta.
  • Ehm... Nej. Sa han och tog tillbaka handen.
  • Godmorhon förresten. Sa han och kysste mig. Sen hörde vi hur väggen in till Harry och Becca dunkade till då och då. Och vi båda flög upp ur sängen chockat.
  • Säg inte att dem gör det här..! Sa Niall och skrattade. Sen så hörde vi dem andra komma uppspringandes från trappen. Eftersom dem hade haft samma tanke som vi hade. Men när vi kom in i rummet så  flyttade dem bara på lite möbler. Och dem började skratta när dem såg oss alla i dörren.
  • Trodde ni verkligen det om oss? Frågade Becca, men ingen av oss svarade, utan gick bara ner och åt frukost. Killarna hade fixat allt möjligt att äta medans vi andra åt. Och det var jätte gott.

Igår när Harry,Niall och Louis var ute och handlade så visade resten av killarna oss runt i huset. Och nu längtade jag verkligen till att få hoppa i poolen. Det var verkligen jätte varmt ute idag. Men innan jag visste ordet av det så var redan Harry påväg till poolen i full fart. Jag och Becca gick in på toan och bytte om till våra bikinisar. Sen när vi kom ut  så badade alla killarna, och dem verkade knappast märka att vi kommit ut. Jag gick närmare och såg att Harrys kalsonger låg vid poolkanten. Så jag tog upp dem och viftade lite med dem.

  • Harry saknar du något? Sa jag och skrattade.
  • Ge mig dem! Sa han generat, men vi andra bara skrattade. Så jag gav dem till Becca som var påväg ner i poolen. Sen så kom Niall upp från poolen och började gå mot mig.
  • Hej snygging! Sa han och kysste mig. Och innan jag han reagera så lyfte han upp mig.
  • NEEJ Niall du vågar inte!! Skrek jag när jag insåg vad han skulle göra.
  • Tror du inte? Sa han glatt och sekunden efter låg jag i vattnet. Sen så sa jag till niall att också hoppa i, men han vägrade. Jag kollade på honom med hundögon men han vägrade fortfaranade
  • Okej då, men då får jag sitta på Louis axlar när vi ska köra volleyboll. Sa jag och tog armen runt Louis som nickade instämmande. Eftersom det fanns ett nät i mitten av poolen så hade Zayn kommit med förslaget att vi skulle spela volleyboll
  • Okej då... En liten stund! Sa han efter en hel dels tjat. Varken jag eller Niall orkade köra mer än 1 match. Eftersom vi båda tyckte att det blev kallt. Niall gick upp en stund före mig, eftersom Becca övertalade mig att köra en match till. Och sen när jag gick upp så låg Niall på en av solstolarna och sov... på rygg. Hur sjutton kunde han sova på rygg? Jag gick långsamt och ljudlöst fram till honom, och la mig på hans mage.
Han vaknade upp i ett ryck, precis som jag hade gjort på stranden tidigare. Sen tog han sina armar runt mig och vi kysstes länge. Jag brydde mig faktist inte om att dem andra kollade. Men jag tror faktist att dem har roligare saker för sig. Och när jag kollade upp så hade alla gått in. Jag ställde mig upp och drog min solstol närmare Nialls, så vi inte behövde vara flera meter ifrån varandra. Vi hade sånna där solstolar som man kunde halvligga i.Jag älskade verkligen att sola i sånna, dem var verkligen sköna. Och man låg verkligen skönt i dem.
Niall gick upp en stund för att hämta dricka. Så jag la mig på mage för att sola. Jag tog av mig min bikini topp, eftersom jag hatade att få vita ränder efter bikinin. Och man såg ju ändå inget av mina privata delar direkt, så det kunde inte skada. Jag hörde att någon kom ut, så jag antog att det var Niall, men när jag vände på huvudet så såg jag att det var Harry, så jag vände på huvudet igen.

Niall´s perpektiv

Harry kom ut till mig i köket. Och log ett konstigt leende

  • Vad har hänt? Frågade jag medans jag blandade klart saften. Jag ägde verkligen på att blanda saft!
  • Inget, det är bara det att din tjej ligger därute och solar naken... Sa han och väntade på min reaktion. Jag blev lite chockad faktist, antingen så ligger hon där helt naken, som jag hade svårt att tro. Eller så har hon bikini och allt på sig.. Ja Harry brukade överdriva när han berättade saker
  • Sluta överdriva! Sa jag till Harry och log. Jag var ändå lite nyfiken, jag är ju trots allt kille, och hennes pojkvän. Så jag tog drickorna och gick ut mot poolen. Där Lily låg, inte helt naken som Harry sa men hon låg bara utan bikini topp.
  • Hej babe! Sa jag och la mig brevid henne. Och hon vände sig om mot mig. Jag skulle precis kyssa henne när någon knackade på ett fönster. Och jag såg att det var Louis och Harry. Dem stog och höll i en bikini topp. Men inte vilken som helst utan Lilys. Dem skulle säkert ge hämnd för att hon tog Harrys kalsonger imorse.
  • Ska jag hämta den eller låta det vara? Frågade jag när Lily såg dem.
  • Äsch, låt dem ha kul.. Jag kommer ändå in på ett eller annat sätt. Sa hon och kysste mig. Eftersom killarna hade tagit in haddukarna och låst dörren, så visste jag inte riktigt hur vi skulle komma in. Först trodde jag att dem skulle tröttna och släppa in oss, men såklart så gjorde dem inte det.
Lily´s perspektiv

Ingentligen så visste jag inte vad Niall tänkte. Men eftersom vi trots allt var tillsammans så borde jag inte vara rädd för att visa något...Men ändå! Han gav sig min tröja och jag ställde mig vänd mot huset när jag skulle sätta på mig den.

  • Jag kan stå för om du vill, så att ingen ser! Sa Niall glatt och ställde sig bakom mig, inte för att det hjälpte något, Men han är ju trots allt kille och vi var ganska långsamma när det gällde kontakt av alla slag. Becca och Harry var desto snabbare. Fast Harry och Niall är två helt olika personer så varför jämföra?
Sen så hoppade vi båda i poolen, helt ogenomtänkt var det också. Och Niall märkte vad som hade hänt. Men han bara skrattade och när vi kom upp från vattnet så kramade han mig, och vi gick kramandes in i vardagsrummet, där killarna hade låst upp. Sen så gick vi in till vårat rum för att byta om. Efterom mitt hår hade blivit blött så satte jag upp det i en slarvig hög bulle. Sen när vi båda var klara så gick vi ut till köket och åt med dem andra.




Jag fick ett förslag att det kunde hända något mellan Harry och Becca. Och det kommer det :)
Men jag säger inte om det är något bra/dåligt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

As bra meeer nuuu snälla!! :)

2011-12-18 @ 18:17:17
Postat av: Julia

Sjukt braigt!!! <3 HAha, skatta typ hela tiden...

2011-12-18 @ 18:41:43
URL: http://onenewstory.blogg.se/
Postat av: One Direction diary

Hej! Kolla gärna in vår nystartade novellblogg om One Direction. Förta kapitlet uppe nu! Kram

2011-12-18 @ 20:32:41
URL: http://onedirectiondiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag typ as garvade igenom hela kapitlet.

2011-12-18 @ 21:39:34
URL: http://oneednoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså det här är den bästa one direction bloggen tycker jag!! den blir inte tråkig som det lätt kan bli! :D

2011-12-18 @ 22:43:46
Postat av: Alice

Jag (hennes kompis), är den som typ tjatar gärnet att hon ska skriva..:D hon tjatar på mig med, men skriver typ ändå aldrig... Säger att jag ska skriva, men ångrar mig sen!XD

Och hon säger att det aldrig händer något intressant, men det är ju det hela tiden!!!!;)

2011-12-19 @ 10:30:28
Postat av: Sandra - Niallstory.blogg.se

as bra novell! Kram~xXx

2011-12-19 @ 20:08:50
URL: http://niallstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommer det ett kapitel idag? snääälla:D

2011-12-19 @ 20:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu