~Kapitel 1~

Jag vaknade tidigt av att brandlarmet började tjuta. Jag sprang ner till köket, och såg min mamma och Veronica stå vid spisen och under brandlarmet. Dem stod med varsin handduk och försökte få bort röken,
Jag stod irriterad vid dörrkarmen, men kände efter bara några sekunder att jag började bli snurrig, så jag gick irriterad upp till mitt rum igen, på väg upp för trappan slutade brandlarmet tjuta och jag hörde min mamma pusta ut.
Det ekade när jag kom in i rummet, det ändå som fanns i min rum var en säng, längst ner i rummet, i det andra
hörnet stod några av mina kartonger. Ja, jag och min familj flyttade till London dagen efter mitt sommarlov börjat,
eftersom min mamma fick ett jobb här. Och nu bara efter en vecka, så har mamma redan lyckats sätta igång brandlarmet 3 gånger

vad tycker ni? :)

kommentera gärna vad som behöver förbättras!

dem andra delarna lovar jag blir längre =)

Tumblr_lt8gshej9f1r4hj0go1_500_large

Kommentarer
Postat av: Alice

Tycker att den e SKIT bra!!!:)

2011-11-16 @ 21:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu