~Kapitel 2~

Dagen efter gick jag och Veronica till stan, vi tänkte leta reda på en elektron affär där man kunde köpa brandlarm.
Ja, vårat brandlarm verkade ju vara sönder så jag tvingade mamma köpa ett nytt, jag lyckades övertyga mamma
även fast hon är envis... Och snål!
Jag och Veronica gick och gick tills vi kom till ett område där det bara fanns några lägenheter.Dem såg precis ut som
dem lägenheterna där vi bodde, fast vi bodde mer i centrum.
Jag tittade omkring men jag kom inte ihåg vart vi kom ifrån. Veronica började gå åt höger, så jag följde efter, vi kom
till stan igen. Men vi kännde fortfarande inte igen oss.
Jag gick och frågade några yngre killar som stod lite längre bort, om dem visste vart "dream park" låg, men dem
hade ingen aning. Jag kom inte ihåg vad vårat område hette, men jag kom ihåg att det låg en park utanför som
hette "dream park" så jag frågade om det istället.
Jag satte mig på en bänk och såg Veronica gå omkring och fråga folk om vägen.
Jag fortsatte se mig runt och såg en kille som hade flera tjejer runt sig. Jag tänkte för mig själv, och undrade varför alla stod i en klump där.
Men jag vart avbryten i mina tankarr av att jag kände en stark rök doft som slingrade sig runt mitt ansikte.
Jag tittade bak och såg en kille i min ålder stå och röka. Jag tyckte han såg bra ut, speciellt med sitt svarta hår
och gyllenbruna ögon. Jag log artigt när jag såg att han kollade på mig, och började gå bort från röken
när jag hörde någon ropa mitt namn.....

kommentera gärna vad du tyckte :)




Kommentarer
Postat av: Hannah

skiit bra längtar tills nästa del kommer ut :)

2011-11-19 @ 23:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu