~Kapitel 3~

Jag vände mig om och såg Veronica som försökte vinka dit mig. Jag såg att hon pratade med en kille, han såg ut att vara i 20års åldern precis som Veronica, Jag började gå dit, och när jag kom dit så sa Veronica att han visste vart det låg eftersom han också bodde där.
Vi började sakta gå hemmåt, men jag höll mig några meter bakom dem, eftersom min syrra hade gett mig en "snygging" blick.
Jag kollade på killen och såg hur vältränad han var,och att hans stil var ganska annorlunda men ändå fin. Hans leende var som en dröm och hans hår var så snyggt fixat.
Jag hörde han säga att han hette Louis och var 20år.
Jag började känna igen mig, så jag gick förbi dem och sa att jag skulle springa före.
Båda svarade okej, efter mig, så jag började springa lite fortare.
Jag sprang cirka 50meter, sen kände jag hur min hals började göra ont, så jag stannade.
Louis och Veronica kom ikapp mig så vi gick tillsammans alla tre den sista biten.
inne i trapphuset kände jag hur något slog till min fot för varje fotsteg jag tog. jag kollade ner på mina skor och såg att skosnöret till den högra foten hade gått upp. så jag suckade och böljde mig ner för att knyta den.
Jag kollade upp lite längre i trappan och såg att louis och veronica också hade stannat, men dem väntade inte på mig. Jag såg louis rota i fickan efter något, sen såg jag att han tog upp sina hemnycklar.
Jag ställde mig upp igen och började gå upp för nästa trappa. Veronica kom efter mig, hon såg ovanligt glad ut. Först fattade jag inte varför, men sen kom jag på att han hade gått in i lägenheten under oss.



Twitter / immagini recenti di @ TriangolodiZayn





Kommentarer
Postat av: Roza

mer mer mer mer mer du borde kanske skriva längre inlägg . Och får jag vara med i novellen . Mejla mig om du vill det :)

2011-11-20 @ 18:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu