~Kapitel 1 - Akward moment~

Sophies perspektiv

Jag vaknade av att Simon kom in i rummet och hällde iskallt vatten över mig.
-SIMON! Skrek jag efter honom, och gick sedan in i till mitt egna badrum för att ta mig en dusch.
Jag gjorde en hårinpacking och rakade benen innan jag sköljde ur den.
Eftersom jag skulle på en intervju på Alan Carr show så jag gick in i min walk in closet och satte bara på mig min USA onepiece just nu eftersom jag skulle få finare kläder där borta.
-Simon kan du göra pannkakor till mig också? Frågade jag när jag gick igenom köket för att gå vidare in till vardagsrummet.
-Nej du får göra frukost själv! Sa han när jag precis passerat. Så jag gick tillbaka till han och påminde honom om vad han hade gjort imorse för att få mig att vakna
Okej då...Sa han surt och jag gick ut till vardagsrummet och slängde mig i soffan och satte på TVn.
-Gud vad ironiskt! Sa Simon till mig när han kom ut för att ge mig mina pannkakor. Jag satt och kollade på min egna film.
-Jag vet..Sa jag och bytte kanal, där dem visade "Panic Room", min favorit film! Jag satt glatt och kollade på filmen medans jag åt mina pannkakor.
Några timmar senare

-Shit, jag ska vara på showen om 1½ timme! Sa jag och flög upp ur soffan. Jag och Simon hade legat och slöat i soffan hela dagen och bara kollat på TV. Jag gick in till mitt rum och plattade snabbt håret och bytte sedan om till ett par tights och ett blått oversize linne, och en liten tunn kofta över det. Jag tänkte precis gå in i badrummet för att sminka mig, när jag kom på att jag ändå skulle bli sminkad där borta. Så jag borstade tänderna istället. När jag var klar fixad för att åka så skrev jag ett snabbt tweet "On my way to the Alan Carr Show xx" Sen så gick jag till Simon och bad honom skjutsa mig dit. Som han gärna gjorde, eftersom han tror att han är min livvakt eller något? När jag väl kom dit, så stod det en massa fans utanför som ville ta kort och så. Men sen när jag kom in till studion, så skickades jag direkt till sminket. Och jag sa till tjejen som sminkade att jag ville ha en naturlig sminkning, eftersom dem annars brukar sminka på ett kilo smink bara för att jag skulle se perfekt ut. Men jag föredrar mer den naturliga looken
-Sophie! Hörde jag någon ropa bakom mig, och jag såg i spegeln att det var min manager Dana som kom.
-Hej Dana! Sa jag glatt till henne, och jag skickades vidare till någon tjej som gav mig kläder. Det var ett par ljusblåa jeans som såg lite halvslitna ut, och en fin blus + lite smycken ingen direkt speciell outfit, men eftersom det var något speciellt märke som jag tydligen skulle representera idag så hade jag inte så mycket mer att välja på. Fast jag gillade den här stilen, jag hade mer en avslappnad stil, än den som hade kortkort hela tiden...
-Det är 5minuter kvar tills du ska in på scen! Sa Dana nervöst, själv satt jag lugn i en stol och kollade runt på twitter minuterna gick, och en man i 40års åldern kom fram till mig och sa att jag snart skulle in på scenen, så jag ställde mig upp. Och han drog med mig till stället jag skulle komma in ifrån. Jag skulle frågade  vilka som också skulle vara med showen, menjag hörde inte vad han sa eftersom jag skulle upp på scen. jag hördes hur mitt namn ropades upp, och en låt spelades upp, det var "I´m sexy & I know it". Jag gick glatt ut på scenen och möttes av en massa applåder och skrik Jag kramade snabbt om Alan, och vinkade lite snabbt ut till puliken. Sen så satte jag mig ner, och vi väntade på att publiken skulle tystna. Han började fråga lite om den senaste tiden, med filmerna och så. Men bytte sedan ämne till något helt annat.
-Så...Är du ett fan av One Direction? Jag hörde att din kompis är vän till dem! Sa han och jag visste direkt vem han pratade om Det hade faktist pratats en hel del om mig och Justin när vi umgåtts en hel del i sommras.
-Ja faktist, dem är riktigt bra! Sa jag och hoppades på att han inte skulle ta upp allt som hänt mellan mig och Justin.
-Vem är din favorit i bandet? Frågade han och log stort, och jag visste att det låg något bakom det här. Alan ställde verkligen udda frågor.
-Jag tycker att alla är underbara... Sa jag och log lite smått
-Men vem är snyggast då? Frågade han, och jag kände mig lite tvungen att svara
-Niall tror jag isånnafall? Sa jag och Alan log stort.
-Men jag är inte ett sådant fan som skulle skrika eller gråta, jag har bara hört dem några gånger och så..Sa jag och försökte byta ämne utan att lyckas.
-Och om dem var i studion just nu då? Frågade han,och jag fattade nästan vad som höll på att hända,men det verkade hel sjukt. Det var kanske dem jag skulle intervjuas med? Dem som killen sa men som jag inte hörde.
-Då skulle jag bli generad, eftersom du tvingade mig att säga vem min celebrity crush var...Sa jag och publiken började skratta. Sen så sa Alan att killarna var välkomna ut.
-C´mon! Sa jag lite generat medans jag kollade upp i taket, och publiken började skratta igen. Sen så började deras låt "Up all night" spelas och dem kom ut och vinkade glatt mot publiken innan dem satte sig. Men jag vågade inte änns kolla på Niall, men som tur var så satt han längst ifrån mig. Alan pratade mest med killarna, men frågade mig också saker då och då, och killarna skrattade nästan åt allt jag sa. Niall verkade antingen inte bry sig om att jag hade sagt att jag "gillade" honom, eller så hade han som tur var inte sett eller hört när jag sagt det. Efter showen gick jag snabbt och bytte om, sen så tweetade jag lite snabbt och skrev "Akward moment" Och la sedan ner mobilen i min handväska. Jag gick och pratade lite med Dana om filmningen i veckan och så. Och precis när jag var påväg mot utgången så kände jag en arm runt mina axlar
-Hej Sophie! Hörde jag en röst som jag kände igen
-Hej Louis! Sa jag glatt tillbaka och stannade.
-Du är riktigt rolig Sophie! Sa Liam och ställde sig på andra sidan av mig.
-gud nej...Sa jag och vi började småskratta, sen så kom Zayn,Niall & Harry också.


Kapitel 1, det blev inte så spännande eller så...

Verkar som att Harry & Caroline är tillsamms igen!


Kommentera gärna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

love it!! <33

2012-01-14 @ 00:25:18
Postat av: N

skiit bra!!<3

2012-01-14 @ 03:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu