~Prolog~

Jag heter heter Sophie, och är 18 år.

Jag har mörkbrunt hår, och blåa ögon. Och är runt 1,67cm lång.

Min mamma är en känd skådespelerska, och jag har följt hennes fotspår, och är också väligt känd.

Men jag har också jobbat som modell ett tag också.

Jag har väldigt lätt för att lära känna nya människor, och är inte ett dugg blyg av mig.

Jag har också en storebror som är 20år, som heter Simon. Och han är väldigt överbeskyddande över

mig. Men vi förstår ändå varandra och han är den jag pratar med när det har hänt något.

Jag föddes i Sverige, och bodde där tills jag var 2. Sen flyttade vi runt lite i USA tills jag var 13år. Då

flyttade vi till London, där jag bor just nu. Jag började min karriär när jag var 14år, så jag har inte

hållt på så länge med skådespeleriet.

Mina närmaste vänner heter Emily,Justin & Quinn, men eftersom Emily och Quinn går i skolan så kan

vi inte träffas så ofta. Och Justin bor inte änns i England. Han bor i USA, och han har också fullt upp

med sin karriär. Som tjej favoriten Justin Bieber. Jag och Justin är barndomsvänner och våra

mammor är riktigt bra kompisar. Men just nu träffar jag inga av mina kompisar direkt, eftersom jag

måste filma in det sista inför min nyaste film jag är med i.



Vet att prologen eller vad det nu är, var väldigt dålig...! Men det blev nog mer som en info text..

Jaja, kapitel 1 kanske kommer senare ikväll :)

(Och novellen kommer utspelas under vintern i början iallfall)



494453151_large



Kommentarer
Postat av: Emmy

I like it! ;D

det låter som en bra story! den kommer säkert bli jätte bra! <3

2012-01-12 @ 17:45:52
Postat av: Anonym

kommer säkert bli braaaa :) och så kommer ju bieber in lite också, gillas! haha. men vem ska det "handla" om? alltså vem av killarna? :)

2012-01-12 @ 17:57:03
Postat av: Louise

Låter bra:) Längtar till nästa del:)



Lite tips men ta inte illa upp!<3

Texten är lite svårläst eftersom den är i mitten om du förstår vad jag menar och jag tror att du skulle få fler läsare med en lite roligare design och en header kanske?

2012-01-12 @ 18:12:30
Postat av: Alice

Och vem är Sophie?? E det jag kanske?! JAJAMENSAN!!:'D Sofia, du får skriva att det e jag!!!!:)<3333

2012-01-12 @ 22:56:01
Postat av: Anonym

Ta nt illa upp men JB... Blir nt det för mkt? Det e lixom ok med en annan kändis men kanske nt ensom e så känd? ^^ Just saying. Älska annars!

2012-01-13 @ 00:23:40
Postat av: aagnes

hejhej! :D

jag har nyligen startat en blogg om just dom fem bästa killarna i världen, alltså One Direction!

så det skulle vara superkul om du gick in och kolla på den, kraaam!♥

http://onedirectionpiics.blogg.se

2012-01-16 @ 19:21:38
URL: http://onedirectionpiics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu